Ao101 pääluottamusmies

Katjan ja Tuijan esittely tekstit

Katja esittely:

Hei!
Olen Katja Perttula, 46-vuotias kolmen pojan äiti. Olen toiminut kunnan työntekijöiden työsuojeluvaltuutettuna ja SuPerin ammattiosasto 101 pääluottamusmiehenä vuodesta 2018.

Kuulun myös ammattiosaston hallitukseen ja toimin myös OPOna sekä jäsenrekisterinhoitajana.
Työskentelen Keminmaan kunnan kotihoidossa Einolan kuntoutusyksikössä. Työni ohessa opiskelen monimuotona taideteollisenalan perustutkintona sisustusrakentajan opintoja.

Pidän tärkeinä arvoina ja kaiken kannattavina voimina tasapuolisuutta ja yhdenvertaisuutta. Muita vaikuttimia ovat aito välittäminen ja läsnä oleva kuunteleminen.
Ammennan voimaani luonnosta ja poikien kanssa touhuilusta. Minä Välitän vauvasta vaariin.
Muiden ammattiosastoaktiivien kommentteja minusta mm. tehopakkaus , jämerä, mukava, helppo jutella, asiallinen , pilke silmäkulmassa, uskaltaa sanoa, ottaa asiat hoitaakseen, välittävä.

Ota yhteyttä jos haluat keskustella tai sinulla on työhön liittyvä ongelma, ratkaistaan se yhdessä.

Tuijan esittely:

Hei!
Olen Tuija Hiltunen , liki kuuskymppinen paljasjalkainen keminmaalainen. Minut valittiin SuPer Keminmaan ao:n varapääluottamusmieheksi ja olen myös varatyösuojeluvaltuutettu. Kuulun ammattiosastomme hallitukseen ja toimin ao:n taloudenhoitajana sekä varhaiskasvatuksen yhdyshenkilönä.

Työskentelen varhaiskasvatuksen lastenhoitajana Kellomäen päiväkodissa ja teen vuorotyötä. Aiemmin olen työskennellyt terveydenhuollossa, jonka vuoksi tuttua on vanhustyö sekä terveyskeskustyö. Myös LPKS on tullut tutuksi. Olenhan valmistunut perushoitajaksi v. 1990. V. 2005 valmistuin sosionomiksi ja työskentelin valmistumisen jälkeen sosiaalitoimistossa. Muutaman mutkan jälkeen pääsinkin varhaiskasvatuksen puolelle ja olenkin siitä lähtien tuntenut olevani omalla paikallani lastenhoitajana.

Minulla on mies ja 3 lasta,jotka ovat jo aikuisia. Nuorimmaiseni tosin asuu vielä kotona ainakin opiskelujensa ajan. Kaksi pientä ihmistä nimittää minua myös mummoksi.
Kysyin työkavereiltani, minkälainen minä olen. Olen kuulemma mm. idearikas, hauska, tekijä, luova, jalat maassa oleva, suuren sydämen omaava rokkimummo. Kyllä, tunnistan itseni näistä. Itse lisäisin vielä jääräpää/sinnikäs, pyrin viemään asiat loppuun asti.

Ota yhteyttä, jos on jotain kysyttävää. En tiedä osaanko vastata, mutta otan selvää, jos en itse tiedä.